PROCEDURY BEZPIECZEŃSTWA PODCZAS WIZYTY W BONZAI SPA
Klienci Bonzai-SPA! Już od przyszłego poniedziałku(18.05) nasz salon będzie znowu otwarty!
Standardy higieny i bezpieczeństwa w naszym salonie zawsze były na najwyższym poziome, jednak w obecnej sytuacji wdrażamy w naszą codzienność nowe procedury zapisów klientów oraz przeprowadzania zabiegów, z którymi chcemy abyście się zapoznali.
Proces odbycia wizyty będzie przebiegał w kilku istotnych etapach:
1. Telefoniczna weryfikacja zdrowia pacjenta podczas umawiana wizyty
2.Wywiad i przeprowadzenie telefonicznej ankiety z klientem
3.Przekazanie zaleceń przed wizytą w naszym salonie Bonzai-SPA
- W sytuacji, gdy wywiad epidemiologiczny w kierunku choroby COVID-19 jest ujemny, potwierdzamy wizytę w gabinecie i informujemy, aby pacjent przybył na wizytę punktualnie oraz bez osób towarzyszących
- Informujemy również o konieczności podpisania ankiety przeprowadzonej telefonicznie oraz o zasadach obowiązujących w gabinecie podczas procedury przyjmowania pacjenta.
- Podczas umawiania pacjentów na wizytę wydłużamy maksymalnie odstęp między pacjentami do takiego czasu, aby nie mieli oni możliwości spotkać się w poczekalni.
- Między wizytami zabezpieczamy czas na dezynfekcję powierzchni w gabinecie oraz na odkażanie pomieszczeń.
- Prosimy klientów o przyjście we własnych maseczkach, jeśli klient nie będzie takiej miał, musi u nas zakupić za 10 zł w celach obsługi
4. Bezpieczna wizyta
- Przy wejściu do salonu przeprowadzany jest pomiar termometrem bezdotykowym.
- Prosimy pacjenta o odkażenie rąk od razu po wejściu do salonu, przy wejściu stoi bezdotykowy dozownik
- Staramy się maksymalnie zminimalizować ilość personelu do najbardziej niezbędnych osób, które muszą brać udział w zabiegach. Dodatkowo przy codziennym podpisywaniu listy obecności pracowników, prosimy nasz personel o pomiar temperatury i podpis.
- Na recepcji oraz przy stoisku do manicure wprowadzone zostały specjalne ekrany oddzielające klientów od personelu.
- Podczas zabiegu Klient musi przebywać w maseczce.
- Z telefonu komórkowego może skorzystać po jego zdezynfekowaniu
- W salonie przez najbliższy czas nie będą podawane ciepłe napoje tj.: kawa, herbata. Wyjątkiem jest woda w kubkach jednorazowych.
- Uzgadniamy z pacjentem zasady komunikacji zanim usiądzie na fotelu zabiegowym:
„Od momentu gdy usiądzie Pan/Pani na fotelu zabiegowym dystans między nami będzie niewielki zatem od tego momentu nie rozmawiamy”
Kosmetolog będę się czasem odzywać np. prosząc o wykonanie pewnych czynności, proszę jednak samemu nie mówić”
„Oczywiście powinien Pan/Pani od razu zgłaszać wszystkie niepokojące doznania”
- Dbamy o możliwie największe bezpieczeństwo pacjenta i nasze, wykonywać będziemy szereg oczywistych dla nas czynności (częste mycie i dezynfekcja rąk, zabezpieczamy swoją twarz: maseczka, przyłbica, fartuchy i prześcieradła jednorazowe, czepki, rękawiczki).
- Nasz personel dopuszczony zostanie do pracy po uprzednim zmierzeniu temperatury i upewnieniu się, że jest ona prawidłowa.
- Po każdym kliencie dokładnie dezynfekujemy powierzchnie, pomieszczenia i urządzenia.
- Płatność za usługi przyjmujemy tylko w formie bezgotówkowej.
Dbamy o nasze wspólne bezpieczeństwo!